torsdag 17 december 2009

Det här har jag sysslat med i natt.


Blev riktigt bra faktiskt, nu ser jag ju vad jag har för örhängen så då kanske jag kommer ihåg att använda fler än paret som ligger överst, vilket varit fallet sista tiden. Efter örhängesprojektet strukturerade jag om i badrumsskåpet också. Mitt förvarings/inredningsprojekt går framåt och det känns som att jag faktiskt kan bli färdig någon gång. Det ska bli fantastiskt skönt. Tänk att komma hem och vara nöjd och kunna sätta sig i soffan och bara njuta utan att känna att man borde sätta upp tavlorna eller att man borde sortera sakerna i köksskåpen. Fan det längtar jag till! Snart, snart....

2 kommentarer:

Loo sa...

Åhh vad grymt!

Anonym sa...

Vad komiskt, du håller på med samma project som jag!

Jag har också precis innan jul sorterat alla mina smycken i fina organiserade nyinförskaffade mujiskrin.

Köket är också fixat.

Nu har jag bara kvar tio miljoner pappershögar samt rosa rummetPHU!

Lycka till!
R