måndag 9 juni 2008

Så...nu vet ni det!

1. Hur gammal är du om fem år? För gammal...
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Min älskade fästman och två till, vi åkte motorcykel på mysiga vägar vid en vacker sjö i solskenet.
3. Hur lång är du? 174 cm
4. Vilken är din favoritplats? Beror helt på vad jag vill göra...
5. Vem ringde du senast? Min kärlek
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Championer å tonic
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, eller allra helst msn
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade
10. När såg du senast din mamma? Hmm, vi bor ju inte i samma stad så det blir inte så ofta som man skulle vilja, det var väl några månader sen...minns inte exakt.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du i dag? kl 9 vilket var minst en timme för sent eftersom min lektion började då.
13. Vilken är din favoritjulsång? Haha, kan man ha en favoritjulsång? Det får bli nån gammal ratpack julsång i så fall...typ Dean Martin med Winter Wonderland kanske, om jag måste välja nåt.
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Gift med kärleken och bosatt i något varmt land och jobbar med något kreativt...hoppas jag i alla fall.
15. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och min fantasi
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag var övertrött och bakfull på High Chaparral i helgen och skrattade åt minsta lilla och kunde inte sluta när jag väl börjat.
17. Hur stor är din säng? 140
18. Är du social? Både och...
19. Vad dricker du till frukost? När jag väl hinner med frukost blir det kaffe eller te.
20. Sover du på någon särskild sida? Ja jag sover ytterst för jag går alltid och lägger mig sist.
21. Kan du spela poker? Ja fast jag är inte bra på det.
22. Är du en beroendemänniska? Ja, om jag tillät mig själv skulle jag vara det men nu har jag slutat röka och dricker knappt kaffe längre och har till och med blivit ganska duktig med godis så kanske inte just nu ändå...
23. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej men min bror fyller dan innan mig.
24. Klädesplagg du senast köpte? En hel hög med billiga grejer på Ullared.
25. Vem är den roligaste människan du känner? Kärleken.
33. Vad ska du göra imorgon? Gå till skolan och plugga photoshop.
34. Vad ska du göra idag? Eh...gå och lägga mig.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En ketchupflaska.
36. Kan du byta olja på bilen? Har ingen bil.
37. Vad borde du göra? Sova.
38. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar inte på radio.

Inga kommentarer: