onsdag 19 september 2007

Jävlaskitmattefanskapshelveteeeeeee

Datalektion igen! Denna gången excel....fan vad jag trodde att jag aldrig skulle behöva beblanda mig med det jävla programmet igen! Jag KAAAAN inte räkna matte. kan inte folk sluta tvinga mig till det, jag bli yr i huvudet bara av att titta på siffror. Jag tror jag har den formen av dyslexi som är för siffror istället. Jag kan inte tänka ut det enklaste tal. Och det SPELAR ingen roll att datorn räknar åt en för jag måste ju ändå tala om för datorn HUR den ska räkna för att det ska bli rätt och det kan jag inte. Nu har jag tenta på detta iaf, wish me luck! BAH!

4 kommentarer:

Wolfe sa...

Dyskalkyli? =)

egarcia sa...

Ja, precis...så hette det ja! =)
Vad skulle jag göra utan dig? ;)

Anonym sa...

Jag tror tentan gick bra, men det är ju ett skämt att göra så opedagogiska uppgifter! Jag berättade för Emil om uppgiften med medelvärdet och han tyckte den var helt idiotisk. Välkommen i klubben sa jag bara.

Mitt MSN beter sig konstigt men nu ska jag göra ett nytt försök. See ya!

Martin sa...

Har du skrivit tentan redan? Annars kan du säga till så kan jag göra ett försök att förklara lite :)