tisdag 24 juli 2007

Så kom den...

Älsklingens förkylning har nu till slut hittat mig med...det kryper och skaver i halsen som om någon kört ned en rotborste och vispat runt litegrann. Än så länge är det det enda syntomet så jag dricker echinagard och te om vart annat i hopp om att kunna trycka tillbaks den så att jag kan vara hyfsat pigg imorgon då vi ska på Peps Persson konsert. Sedan bär det ju av på hojträff/festival till helgen. Förkyld med feber i tält är inget jag drömmer om direkt. Det måste ju vara den där jääävla Murphy igen, varför kan man inte få bli sjuk nån annan gång än när man har sin första semester på vem vet när? Precis närsomhelst hade passat bättre än nu skulle man kunna säga.

Läste ut min bok idag, nu har jag inget att läsa *snyft*. Rotar i mammas bokhylla efter något passande vilket inte borde vara så svårt med tanke på hur mycket böcker dom har men eftersom jag är på resande fot vill jag ha en pocket och det finns det inte lika gott om. Kanske helt enkelt går och köper mig Liza Marklunds senaste, den borde ju vara lagom och enkel ifall jag ligger sjuk i ett tält snart.

Inga kommentarer: