onsdag 18 juli 2007

Hemma i kylan igen...

Jaha, här var det ju fortfarande kallt och regningt, okej det regnade inte precis när vi klev av planet men man såg ju pölarna. Har hursomhelst haft det helt underbart! Värme, sol, stränder, medelhavet, mat, öl, kärleken, en ny stad som jag gillade väldigt mycket och en vän jag inte sett på alldeles förlänge. Är lite deppig för att vi hade tänkt boka om våran biljett och stannat i Barcelona en vecka till men medans vi kollade om det var möjligt och velade lite så gick priset upp så mycket att vi inte längre hade nåt att fundera över, det var bara att åka hem.

Varför är jag inte rik och kan göra som jag vill?

Imorgon bär det av igen, men denna gång på motorcykel upp till Stockholm, stannar där i en vecka, sen vidare till hojträff med konserter och annat kul.
Ingen rast, ingen ro...fast och andra sidan slipper jag ju se Göteborg på en hel månad nästan.

Min kamera gick sönder på semestern förresten, snyyyyft! Det var ju nästan första gången jag riktigt använde den, vad är det med mig och tekniska prylar? Datorer, mobiler, kameror, you name it, dom kan inte vara i min ägo utan att gå sönder ganska omgående, och det värsta är att jag gör ingenting konstigt eller fel, dom bara går sönder.

Bilder från resan ska jag lägga in också, men det får bli ett senare projekt. Nu ska här sovas...

Inga kommentarer: