torsdag 18 mars 2010

Vovve!!

Det är dags! Redan på söndag kan vi hämta vår lilla valp. Det enda som fattas är någon som kan köra bilen. Jag är så spänd och glad och nervös, känns som jag ska bli mamma på sätt och vis. Jag och kärleken ska ansvara för det här lilla livet i massa år framöver och jag kände plötsligt igår att jag inte kan något. Lade mig och lusläste en bok om hundar från valp till vuxen. Kändes lite bättre men fortfarande är det väldigt mycket man ska tänka på så att det inte blir fel. Men hur som helst, skit i det, det kommer gå jättebra och dessutom fick vi den valpen som vi mest hoppades på! Joy!
Han ska heta Monster! Och han är världens sötaste! Här är han!




Bilden lånad från mynemisis.com

3 kommentarer:

Loo sa...

Så glad för eran skull :D Han är underbar :)

Josefine sa...

Jag kan inte i ord beskriva hur söt jag tycker att den lille hunden är- Herre gud.. Avundsjukan!! Jag vill också!!

egarcia sa...

Ja visst är han fantastisk! Jag och kärleken kan inte sluta titta på honom. Precis allt han gör är så sött så man smälter! =)