fredag 3 oktober 2008

Störd?

Shit vilken sjuk dröm jag hade i natt! Jag var tillbaks hos tatueraren och skulle fortsätta med min tatuering. Han körde på och jag såg inte vad han höll på med. Efter ett tag tog vi en paus och jag kollade på armen. Tatueringen gick helt plötsligt hela vägen ut på handen med väldigt mycket svarta partier och hela armen var full med olika små figurer och dessutom hade han tatuerat in en varmkorv och olika kötträtter, typ hamburgare och nåt som liknande en kebab. Alla köttatueringarna stod ut från huden som nån slags 3D-tattoo. Går inte att beskriva hur äckligt det såg ut och kändes i drömmen. Pitabrödet (eller vafan det är man har runt kebab) stack också ut från armen så man liksom kunde flippa det fram och tillbaka, och när jag gjorde det upptäckte jag att det var en bok som man kunde dra ut från armen och öppna och läsa!!? Jag blev såklart skitsur i drömmen, dels är jag ju vegetarian och vill ju knappast gå runt med tatueringar föreställande kött och dessutom, vem fan orkar släpa runt på en bok som sitter fast i armen. Tänk er lättnaden när jag vaknade och kände på min arm det första jag gjorde. Piew!

Vad är det för sjuka saker som pågår i min hjärna?

Inga kommentarer: